شنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۸

خامنه ای خطاب به بازرگان در سال 72: دنیایت، دنیای نکبت است.

مصاحبه با مهدی بازرگان ، ماهنامه کیان، 1372:"حاصل رسالت پيامبر گرامي اسلام پس از 23 سال اين آيه بود که "و ‏رايت الناس يدخلون في دين‌الله افواجا"(و مردم را مي‌بيني که فوج فوج به دين خدا وارد می شوند) ؛ اما پس از گذشت ‏‏15 سال از انقلاب اسلامي، "و رايت الناس "يخرجون" من دين‌الله افواجا" و متاسفانه مردم ايران "خسر الدنيا و ‏الآخرة" شده‌اند... " ‏سخنان آیت الله خامنه ای در دیدار با کارگران و معلمان به مناسبت روز کارگر و روز معلم، 1372/02/15:آن آقايى كه خودش به حسب آنچه كه ما مى‌بينيم خسر الدنيا و الاخره است، بر مى‌دارد مى‌نويسد كه «ملت ايران خسر الدنيا و الاخره شده‌اند»! مى‌نويسند، و چاپ هم مى‌كنند كه «مسلمانهاى عالم و از جمله ملت ايران، خسر الدنيا و الاخره شدند.» چرا؟ چون با امريكا جنگيدند؛ مقصودش اين است! اين، خسر الدنيا و الاخره بودن است؟! ملت ايران كه توانست خود را از ذلّتِ وابستگى نجات دهد؛ توانست خود را از ذلّت و ننگ ارتباط و اتّصال با رژيم منحوس دست نشانده‌ى فاسد پهلوى و ارتباط با امريكا نجات دهد و اين‌طور شجاعت و شهامت و سربلندى در دنيا از خود به نمايش بگذارد و در جاده‌ى آزادگى گام نهد، خسر الدنيا و الاخره است؟! اين جوانان ما، اين خانواده‌هاى مؤمن ما، اين زن و مرد دلباخته‌ى دين و عاشق راه خدا، خسر الدنيا و الاخره‌اند؟! خودشان خسر الدنيا و الاخره‌اند! كسى كه اين را مى‌گويد، حقيقتاً خسر الدنيا و الاخره است. نه دنيا دارند، نه آخرت. دنياشان، دنياى نكبت؛ آخرتشان هم بلاشك، قهر و عذاب الهى است."

۴ نظر:

ابومصعب الزرقاوی گفت...

به نام الله سبحان

برادر گرامی از اینکه دوباره برگشتید بسیار شادمان شدیم به زودی لینک تغییر می یابد انشالله

ابوعمار گفت...

خدا را شکر که برگشتید اما باید کدها و رمزها را طوری انتخاب کنید که نتوانند به این سادگی هک کنند .

Unknown گفت...

به نام خدا
سلام عزیز
من یه سوالی دارم؟
اینکه اهل سنت پیرو عمر و ابوبکر و... هستند آیا این پیرو بودن آن ها را به ضلالت نمی کشاند؟
به تواتر در کتب اهل سنت حضرت فاطمه زهرا(س) معصومیتش به اثبات رسیده است. طبق حدیثی در صحیح بخاری که غضب فاطمه غضب خدا و خشنودی اش خشنودی خداست.
در صحاح اهل سنت داریم که فاطمه(س) از دنیا رفت در حالی که از ابوبکر و عمر غضبناک بود و از آنجایی که غضب فاطمه غضب خداست، پس یعنی خدا از ابوبکر و عمر غضبناک است و هر که خدا ازو غضبناک باشد به هلاکت می رسد( طبق آیات قرآن) .
یعنی عمر و ابوبکر به هلاک رسیده اند و خدا از آن ها غضبناک است.
حال سوال من
از کسانی که خدا از آن ها غضبناک است باید پیروی کرد و با احترام با آنان برخورد نمود و خود را پیرو آن ها کردن ضلالت و گمراهی به دنبال ندارد؟

راه سنت گفت...

سلام برادر گلم از برگشتن صدای حقتون خوشحالم لینکت هم رو تغییر دادم
برادرم یکی از راه های هک شدن استفاده از ایمیل تونه ایمیلتون رو به هیچ وجه در وبلاگ قرار ندید رمز تون رو با بالاترین کاراکتر ممکن انتخاب کنید و هر چند وقت یکبار رمزتون رو عوض کنید
الله اکبر