شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۸

حمله مسلحانه به ستاد احمدي نژاد در زاهدان

زاهدان - مسوول ستاد حمایت های مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در سیستان و بلوچستان گفت : در جریان حمله مسلحانه دقایقی پیش به این ستاد ، سه نفر مجروح شدند.

" محمدرضا زاهدشیخی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آقایان ناصر و خداداد میری دو تن از اعضای این ستاد در جریان این حمله بر اثر اصابت گلوله از ناحیه دست، شانه و شکم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. مسوول ستاد حمایت های مردمی احمدی نژاد در سیستان و بلوچستان در ارتباط با این حمله مسلحانه اظهار داشت : سه نفر راکب موتورسیکلت بعد از توقف مقابل این ستاد در خیابان سعدی پس از فحاشی ، تهدید و استفاده از چاقو به سمت بیلبوردهای تبلیغاتی موجود حمله و آنها را پاره کردند. وی اضافه کرد: بعد از این اتفاق اعضای ستاد به نشانه اعتراض به سمت این افراد ناشناس رفتند که بلافاصله مهاجمان با استفاده از سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سوی اعضای ستاد کردند. زاهدشیخی با بیان اینکه پس از حمله مزبور ضاربان از صحنه متواری شدند ، گفت: پرسنل نیروی انتظامی بلافاصله وارد صحنه شده و به سرعت با تعقیب عوامل این حمله آنها را شناسایی و دستگیر کردند

۳ نظر:

مهتاب گفت...

سلام.

براتون متاسفم

چرا که با وجود این همه دشمن که همه منتظر یک فرصت برای ضربه به اسلام هستن، شما با برادران مسلمانتون ای طور صحبت می کنید و بی ادبانه به واقعیات دین اسلام توهین میکنید .

و از برادران شیعه خیلی ممنونم که سکوت نمی کنند

مهتاب گفت...

نمی دونم واقعا تحت تاثیر چه گروه و حذبی هستین که انقدر .........

شما هیچ شناختی از آیت الله خمینی (ره) ندارین که این چیزهارو راجع به ایشون می نویسید

و حدس می زنم ملیگرا هستین

و مطمئنم همیشه نظر خودتون رو قبول دارید و کسایی که با نظر شما موافقن

ناشناس گفت...

کیرم تو دهن خودت با سایتت کوسکش راست میگی خودتو نشون بده تا جلوی چشات زنتو بگام چرا ازدور کیر خمینی رو میخوری